Cómo está el servicio!

Com que continuo sense poder-me connectar a la xarxa amb Linux (però si -intermitentment- amb Windows), avui he trucat al servei d’atenció al client de Wanadoo (el meu ISP). La noia que m’ha atès ho ha fet molt correctament i m’ha donat el telèfon del servei d’atenció tècnica, perquè allà em podrien atendre millor. Li he donat les gràcies i he trucat al servei d’atenció tècnica.

Allà m’he trobat una altra noia que també m’ha atès molt correctament, però la cosa no ha anat ben bé com jo pensava:

-(jo)… si, con Windows me puedo conectar correctamente, pero con Linux no puedo hacerlo. He comprobado con otro ordenador si la configuración estava mal pero en ambos era igual y la del segundo no la he tocado para nada…

-(sat)… mmm, bien. Y dice que con Linux no se puede conectar?

-(jo) Exacto, pero con Windows sí que puedo, o sea que entiendo que la conexión es correcta. Es por si vosotros me pudierais dar alguna idea más…

-(sat) EL módem està bien conectado? La línea tiene alguna unión?

-(jo) Sí. No.

-(sat) El triángulo que le aparece en la parte inferior derecha de la pantalla está de color verde?

-(jo) Si, pero ya le he dicho que con windows no tengo problema…

-(sat) Y si se pone encima del triángulo y pulsa con el botón derecho…

-(jo) No, no, si con Windows no hay problema, el triángulo no está ni rojo ni amarillo, está verde, o sea que hay conexión… És en linux, que no me da ninguna interfície ppp, ni puedo hacer ping a una ip, ni nada. Me he fijado en que ha vuelto a aumentar la velocidad de acceso, a un mega. Puede que eso tenga algo que ver con que en Linux no me funcione? (intent desesperat, teoría conspiratoria judeo-masónica!)

-(sat) Sí (li he obert una finestra), estamos doblando la velocidad de las líneas para ofrecer un mejor servicio al cliente…

[…]

-(jo) En cualquier caso, no hay problema si en vez de conectarme con un módem usb lo hago con un router, verdad? (ja ho sé, que no, però s’ha de ser educat).

-(sat) No, ningún problema. Puede conectarse con cualquier router, los puede encontrar en cualquier tienda de ordenadores (intent per veure si me’l canvien de gorra frustrat!)

-(jo) Bien, gracias. Me puede dar las ip de los dns …

En fi, el que es diu educació, molt correctes totes dues, res a dir. Ara, en quant a un servei d’atenció tècnica… home, sembla més aviat que tinguin un guió preestablert, unes quantes preguntes (sempre sobre Windows) i que si els treus d’allà…

En fi, seguiré intentant-ho. De moment, penjo aquest post a través de Windows, després de quedar-me dos o tres vegades amb la navegació interrompuda aquesta nit (de sobte, el Firefox no troba el que li demano, el ping a un domini no funciona… el meu plindous? ja pot ser, ja…)[@more@]



Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.